În această serie de articole, încercăm să evidențiem cele mai bune exemple de autopromovare ale magazinelor atestate TRUSTED.ro sau de promovare a certificării TRUSTED. Vom fi cu ochii pe magazinele din programul nostru de atestare și, de fiecare dată când vom observa ceva demn de expresia „bună practică”, vom adăuga la colecție. Vă invităm să parcurgeți al șaptelea calup din această serie de articole.
La ABD Computer, logo-ul TRUSTED.ro este o pe poziție fixă, în dreapta jos. Nu este un element grafic intruziv, iar clientul este asigurat permanent, în timpul vizitei sale pe acest site, că face shopping de la un magazin care deține Marca de Încredere.
La Rohboutique, am remarcat faptul că, atunci când mouse-ul trece peste imaginea produsului, fotomodelul se întoarce. Astfel, poți vedea cum arată produsul vestimentar respectiv și dintr-un alt unghi, nu numai din față.
Photofancy valorizează foarte mult faptul că este un magazin care deține Marca de Încredere TRUSTED.ro. Logo-ul nostru este prezent în trei locuri pe prima pagină: în coloana din stânga și în subsol – la rubricile „Cumpărături sigure” și „Recomandat de”. Mulțumim, Photofancy!
Încă din homepage-ul magazinului online Atu Tech, ești informat despre avantajele pe care le ai dacă vei cumpăra de pe acest site: transport gratuit în țară pentru cumpărături de peste 1.000 de lei; instalare oriunde în România; buy-back la camere video; banii înapoi în 10 zile; suport tehnic garantat. Aceste avantaje sunt plasate chiar în partea de sus, sub header.
Și magazinul de electrocasnice Egood se laudă cu atestarea TRUSTED.ro. Logo-ul cu Marca de Încredere este plasat chiar în coloana din stânga, imediat după caseta ce conține categoriile de produse.
Ați mai observat și alte exemple de bună practică la magazinele atestate TRUSTED.ro? Trimiteți-ni-le la george@trusted.ro. Mulțumim! Nu uitați să vă abonați la newsletter-ul TRUSTED.ro trimis o dată pe săptămână, în fiecare joi!
0 Comentarii