În această serie de articole, încercăm să evidențiem cele mai bune exemple de autopromovare ale magazinelor atestate TRUSTED.ro sau de promovare a certificării TRUSTED. Vom fi cu ochii pe magazinele din programul nostru de atestare și, de fiecare dată când vom observa ceva demn de expresia „bună practică”, vom adăuga la colecție. Vă invităm să parcurgeți al șaselea calup din această serie de articole.
Mindblower se folosește de cultura populară pentru a-și promova produsele pe Facebook. În acest exemplu, magazinul face referire la o secvență din serialul Big Bang Theory pentru a promova dispozitivul de împachetat tricouri, aflat în vânzare pe site-ul magazinului.
O surpriză plăcută vine din partea magazinului online Cadoria. Pe pagina de Facebook, ei au ales ca imagine de profil o combinație între logo-ul magazinului și logo-ul TRUSTED. Astfel, fanii paginii au siguranța că au de-a face cu un magazin care respectă un set de standarde clar și care este respectat în domeniu.
Bara din partea dreaptă a site-ului Organicbaby este asemănătoare cu o telecomandă cu cele mai utile scurtături: blog, promoții, testimoniale etc. Fără să caute în site-ul magazinului, clientul are acces la aceste pagini, dar și la conturile din rețelele sociale. Astfel, Organicbaby arată că este prezent, că este activ și că-și dorește comunicarea permanentă.
Prima pagină a magazinului online Studio32 nu este aglomerată de oferte peste oferte, de prețuri ieșite în evidență sau de promoții agresive. Homepage-ul îndeamnă clientul să exploreze: să-și construiască barul perfect, să vadă cele mai „cool” canapele și cele mai noi corpuri de iluminat. În acest mod, clientul beneficiază de o experiență, nu se simte un simplu cumpărător și poate deveni un prieten al magazinului.
Ați mai observat și alte exemple de bună practică la magazinele atestate TRUSTED.ro? Trimiteți-ni-le la george@trusted.ro. Mulțumim! Nu uitați să vă abonați la newsletter-ul TRUSTED.ro trimis o dată pe săptămână, în fiecare joi!
0 Comentarii