Social media la putere și coș de cumpărături care te urmează oriunde în site: bune practici la magazinele TRUSTED (5)

de | 27/01/2015 | 0 comentarii

Reading Time: 2 minutes

În această serie de articole, încercăm să evidențiem cele mai bune exemple de autopromovare ale magazinelor atestate TRUSTED.ro sau de promovare a certificării TRUSTED. Vom fi cu ochii pe magazinele din programul nostru de atestare și, de fiecare dată când vom observa ceva demn de expresia „bună practică”, vom adăuga la colecție. Vă invităm să parcurgeți al cincilea calup din această serie de articole.


Cadoria a ales să plaseze logo-ul TRUSTED chiar în partea de sus a ecranului, între logo-ul magazinului și detaliile despre Info Line. Astfel, clientul este asigurat că face cumpărături de la un magazin de încredere chiar din momentul în care se încarcă prima pagină a site-ului.

Cadoria logo Trusted sus


Într-un mod similar, NO Sugar Shop a plasat logo-ul TRUSTED în partea dreaptă a ecranului, imediat sub caseta care conține câmpul de căutare în site, deci într-o poziție excelentă pentru vizitator, iar logo-ul se integrează excelent în design-ul general.

Nosugarshop logo Trusted dreapta


Tot despre plasare în site este vorba și la Animax, dar, de data aceasta, ne-a atras atenția faptul că logo-urile site-urilor de social media au fost așezate în dreapta ecranului, pe o poziție fixă. Tot acolo se deschide formularul de abonare la newsletter. Logo-urile nu sunt intruzive, dar atrag atenția vizitatorilor.

Animax logo-uri social media dreapta


Senso Days ne tentează cu ofertele zilei. Secțiunea specială este evidențiată pe prima pagină atât printr-un link de tip text de culoare roșie, cât și printr-o casetă cu o infografie clară. Fiecare ofertă conține un cronometru. Iată un mod de a fideliza clienții prin oferte la produse din categorii diverse!

Senso Days oferta zilei


La fel cum, în magazinul real, porți cu tine coșul de cumpărături sau împingi căruciorul, la Sweet Garden ai tot timpul la dispoziție coșul de comandă în partea dreaptă a ecranului. Este o modalitate neintruzivă de a tenta vizitatorul să cumpere, dar și un mod prin care-i amintești mereu clientului că are produse în coș și ar fi bine să plaseze comanda.

Sweet Garden cos permanent dreapta


 

Ați mai observat și alte exemple de bună practică la magazinele atestate TRUSTED.ro? Trimiteți-ni-le la george@trusted.ro. Mulțumim! Nu uitați să vă abonați la newsletter-ul TRUSTED.ro trimis o dată pe săptămână, în fiecare joi!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

RSS ANUNȚURI ECOMJOBS.RO

  • A apărut o eroare, care, probabil, înseamnă că fluxul nu funcționează. Reîncercă mai târziu.
Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne