Am început pe blog-ul nostru o serie nouă de articole în care încercăm să evidențiem cele mai bune exemple de autopromovare ale magazinelor atestate TRUSTED.ro sau de promovare a certificării TRUSTED. Vom fi cu ochii pe magazinele din programul nostru de atestare și, de fiecare dată când vom observa ceva demn de expresia „bună practică”, vom adăuga la colecție.
Vă invităm să parcurgeți al patrulea calup din această serie de articole.
Activitățile de responsabilitate socială arată că magazinul vostru a ajuns la o maturitate organizațională și financiară care-i permite să se implice în unele activități din societatea în care activează. WWF-România și Floria au inițiat, în decembrie 2014, un parteneriat de trei ani, care cuprinde două aspecte importante: de conservare, prin care Floria se implică în generarea unor venituri suplimentare pentru activitățile de conservare derulate de WWF-România, și de comunicare, prin care clienții Floria sunt informați despre acțiunile de protejare a mediului, despre promovarea unui stil de viață sustenabil și despre posibilitatea de a susține WWF-România.
Clienții trebuie să vă poată contact cît mai rapid și mai ușor. De aceea, este bine să le puneți la dispoziție numere de telefon, adrese de e-mail, formulare de contact și să le răspundeți la mesajele trimise prin platformele social media. Decorix are un număr de telefon mobil de contact personalizat: în loc să țină minte întregul număr de telefon, clientul va memora doar 0720.00 și apoi va tasta „DECO”, adică restul numărului – 3326. Acest număr personalizat este promovat în newsletter-ul magazinului, chiar în partea superioară a acestuia.
Nu vă sfiiți să vă lăudați cu obținerea Mărcii de Încredere TRUSTED.ro! Acest lucru demonstrează că ați îndeplinit un set de standarde prevăzute de legile românești și europene sau de practica profesională. Piatraonline.ro a anunțat pe Facebook că este magazin atestat TRUSTED.ro imediat după ce a obținut Marca de Încredere. Astfel, fanii de pe Facebook ai paginii au aflat că pot avea și mai multă încredere într-unul din magazinele lor preferate.
În preajma unor sărbători importante, cum este cea de Crăciun, sugerați-le clienților voștri cadouri! Există o mulțime de oameni ocupați sau care pur și simplu nu se pricep la a selecta cadouri pentru cei dragi și astfel le veniți în ajutor. Acest lucru se poate face destul de simplu: Mindblower a creat un filtru de produse nou, care să afișeze numai produsele ce pot fi cadouri adecvate. Deși Crăciunul a trecut, puteți face acest lucru pentru Sf. Ion, Valentine’s Day, Mărțișor și Ziua Femeii ș.a.m.d.
Nu vă opriți doar la anunțarea reducerilor cu anumite ocazii, ci implicați-i pe clienți în jocuri și concursuri! În luna decembrie, Originals și-a provocat cumpărătorii fani pe Facebook la două concursuri: „Răspunzi și câștigi!” și „Tag & Win!”. Regulile trebuie să fie simple și participanții nu trebuie să aibă foarte multe lucruri de făcut pentru a intra în concurs. Nu uitați să redactați un regulament pe care să-l afișați pe site-ul magazinului!
Ați mai observat și alte exemple de bună practică la magazinele atestate TRUSTED.ro? Trimiteți-ni-le la george@trusted.ro. Mulțumim! Nu uita să te abonezi la newsletter-ul TRUSTED.ro trimis o dată pe săptămână, în fiecare joi!
0 Comentarii