Bune practici la magazinele TRUSTED (2)

de | 4/12/2014 | 0 comentarii

Reading Time: 2 minutes

Am început pe blog-ul nostru o serie nouă de articole în care încercăm să evidențiem cele mai bune exemple de autopromovare ale magazinelor atestate TRUSTED.ro sau de promovare a certificării TRUSTED. Vom fi cu ochii pe magazinele din programul nostru de atestare și, de fiecare dată când vom observa ceva demn de expresia „bună practică”, vom adăuga la colecție.

Vă invităm să parcurgeți al doilea calup din această serie de articole.


2Parale, unul dintre partenerii noștri, a făcut live blogging de Black Friday. Astfel, clienții afiliați au fost „în priză” pe tot parcursul desfășurării campaniei de reduceri. În timp real, clienții au putut vedea cum crește traficul în site-urile înregistrate în programul de afiliere, ce probleme apar, ce număr de vânzări se preconizează.

2Parale live blogging


Elfbebe a ales să plaseze logo-ul TRUSTED.ro în newsletter-ul trimis abonaților. Acesta apare primul, alături de logo-urile metodelor de plată și de cele ale altor programe care-i asigură pe clienți că vor cumpăra de pe un site de încredere.

Elfbebe logo trusted in newsletter


La WatchExpert, ai mereu la dispoziție datele de contact: telefon, e-mail și programul de lucru. Aceste informații sunt permanent plasate în dreapta jos, dar fereastra poate fi micșorată. Este foarte important ca un client să observe că magazinul îi stă la dispoziție pentru întrebări sau comenzi, prin orice metodă.

WatchExpert date contact


În partea de sus a site-ului, Asigurări de vacanță are câteva mențiuni menite să ofere încredere clienților, printre care și faptul că este un magazin online atestat TRUSTED.ro. Evident, așa cum este obligatoriu, site-ul conține și sigla TRUSTED pe prima pagină, în partea de jos.

Asigurari de vacanta mentiune Trusted


Magazinul Bucătăria Fermecată are unele dintre cele mai consistente pagini de produs dintre magazinele online atestate de noi. În afară de imaginea produsului și detaliile tehnice, există informații despre producător și țara de proveniență. Este o inițiativă lăudabilă, având în vedere că statisticile dovedesc interesul tot mai mare al cumpărătorilor de a se documenta online înainte de a achiziționa.

Bucataria fermecata pagina produs


Ați mai observat și alte exemple de bună practică la magazinele atestate TRUSTED.ro? Trimiteți-ni-le la george@trusted.ro. Mulțumim!

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne