Începem pe blog-ul nostru o serie nouă de articole în care vom încerca să evidențiem cele mai bune exemple de autopromovare ale magazinelor atestate TRUSTED.ro sau de promovare a certificării TRUSTED. Vom fi ochii pe magazinele din programul nostru de atestare și, de fiecare dată când vom observa ceva demn de expresia „bună practică”, vom adăuga la colecție.
Vă invităm să parcurgeți primul calup din această serie de articole.
IDmag.ro ține foarte mult la modul în care produsele sale apar în fotografiile din site. De aceea, cumpărătorul este avertizat că este posibil să nu apară ceva pe site cum trebuie din cauză că acesta a mărit vizualizarea în browser.
Sano Vita afișează în stil float sigla Trusted pe site. Astfel, clientul este asigurat permanent că face cumpărături de la un magazin online de încredere.
Bijuterii24.ro afișează sigla Trusted chiar sub butonul coșului de cumpărături. Astfel, magazinul accentuează faptul că este un site de încredere, spre beneficiul clientului.
Blog-ul unui magazin online îi ține pe consumatori aproape și poate ajuta la conversii. în orice segment de piață în care activează un magazin există noutăți. De ce n-ar fi ele oferite consumatorilor pe blog-ul magazinului? De asemenea, în societatea modernă oamenii au nevoie de sfaturi care le pot face viața mai ușoară. Iată cum Floria.ro publică periodic pe blog sfaturi, noutăți și informații de context din nișa în care activează.
Ați mai observat și alte exemple de bună practică la magazinele atestate TRUSTED.ro? Trimiteți-ni-le la george@trusted.ro. Mulțumim!
0 Comentarii