Un nou trend: E-commerce plus print egal vanzari mai mari?

de | 13/05/2014 | 0 comentarii

Reading Time: < 1 minute

Intr-o vreme in care print-ul pierde teren in mod constant in favoarea digitalului, cateva companii de ecommerce si-au indreptat atentia asupra acestui mediu pentru a incerca sa isi creasca vanzarile.  

Mai exact, companii precum Rent the Runway, JackThreads si Birthbox au ales sa printeze cataloage cu produse si sa le trimita prin posta clientilor. La prima vedere poate parea o decizie cel putin bizara, dar iata ce spune, Ethan Trask, reprezentant al One King’s Lane, un alt comerciant care a ales sa implementeze aceasta strategie: „Sa investesti bani in print nu este primul lucru pe care te-ai gandi sa il faci, dar tuturor ne plac produsele, iubim revistele si cartile si cred ca este foarte important sa aducem brandul nostru in spatiul fizic. Oamenii interactioneaza mai bine cu brandul nostru”.

De asemenea, intr-o directie similara pare ca s-au indreptat si cei de la Net-a-porter care au lansat recent o revista bilunara de fashion la pretul de 10$ si care contine produse ce pot fi achizitionate de pe site.

Ramane de vazut cat de profitabila va fi aceasta strategie pentru site-urile de ecommerce, dar in conditiile in care multe reviste dispar de pe piata, aceasta tendinta poate fi o modalitate a comerciantilor online de a iesi in evidenta si de a atrage consumatorii.

Sursa: Josic.com

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne