Via BrainSins am descoperit un infografic facut de cei de la VoucherCloud in care au prezentat rezultatele unui studiu despre modul in care interactiunea cu magazinele online influenteaza comportamentul consumatorilor. Studiul s-a axat mai mult pe ceea ce se intampla atunci cand consumatorii ajung in faza de check out si iata cateva din concluziile la care au ajuns:
– 1 din 2 consumatori are mai multa incredere vizavi de un produs daca acesta are si prezentare video;
– Utilizarea cator mai multe fotografii de produs poate duce la cresterea vanzarilor online cu 58%;
– 93% dintre participantii la studiu au spus ca aspectul magazinului online influenteaza hotarator decizia de cumparare;
– Cele mai intalnite motive pentru abandonul unui cos de cumparaturi: costuri ascunse care apar doar la check-out, obligativitatea de a te inscrie si de a avea cont pentru a face cumparatura, informatii neclare privind livrarea sau durata intregului proces de achizitie online;
– Mai mult de 80% dintre consumatori se simt mai in siguranta sa cumpere de pe un magazin online care are afisate logo-urile marilor companii de plati (VISA, Mastercard etc.);
Sursa: BrainSins.com
0 Comentarii