10 sfaturi pentru e-commerce-ul de primăvară

de | 14/02/2014 | 0 comentarii

Reading Time: 3 minutes

infografic_sfaturi_trustedValentine’s Day este deja aici. Și nici nu trece bine, că urmează Dragobetele, 1 Martie și Ziua Femeii. Pentru magazinele voastre online, aceste sărbători ar trebui să se traducă în dulcele sunet al casei de marcat, dacă ar exista un echivalent în comerțul digital.

Am dat o raită online și am apelat la propriile experiențe, pentru a vă găsi și oferi câteva sfaturi de marketing, ca să fiți pregătiți cum se cuvine și pentru a mări rata conversiilor cu ocazia sărbătorilor de primăvară.

1. Trimiteți newsletter cu idei de cadouri

Promovați ideile originale de cadouri, faceți pachete de produse cu reducere, împachetați totul într-o grafică în culori aprinse și dați drumul newsletter-ului! Punem pariu că unii clienți își vor aduce aminte de aceste sărbători grație e-mail-urilor de la voi.

2. Oferiți-le importanță clienților

Faceți pe site o secțiune prin care să le cereți părerea, faceți sondaje, întrebați-i ce mărci și ce tip de produse cred ei că sunt indicate pentru sărbătorile de primăvară. Fiecăruia dintre noi îi place să simtă că părerea îi este luată în seamă și de ce să nu transformați răspunsurile clienților în statistici care să vă ajute să vă adaptați ofertele?

3. Aduceți trafic pe site cu blog-ul

Acum este momentul să intensificați publicarea de texte relevante pe blog. Îmbrăcați ofertele din magazinul online în articole care să ofere sugestii de petrecere a serii de Dragobete și 8 Martie sau care să povestească despre istoria și tradițiile specifice Mărțișorului.

4. Schimbați grafica site-ului

Marcați produsele indicate drept cadouri cu inimioare, șnurulețe alb-roșii sau alte simboluri specifice. Ele vor sări mai ușor în ochii clienților și vor da o notă festivă magazinului online.

5. Garantați livrarea la timp

Degeaba aveți oferte indicate sărbătorilor dacă livrarea nu se va face la timp. Asigurați-vă că firmele de livrare cu care lucrați vor fi la înălțimea așteptărilor. Țineți cont de faptul că mulți cumpărători lasă shopping-ul pe ultima sută de metri!

6. Oferiți împachetarea drept cadou

Unii vor trimite cadourile către persoanele iubite, deci de ce să nu le veniți în întâmpinare și să nu le vindeți pachetele gata decorate de sărbători? Adăugați și posibilitatea de a atașa o notă personală pe un cartonaș simplu sau o felicitare. Nu uitați să adoptați o procedură prin care nu destinatarul să primească factura, ci expeditorul!

7. Folosiți social media

Acum este momentul să profitați din plin de Facebook, Twitter, Google Plus, Instagram, Pinterest etc. Promovați produsele și pachetele cadou, faceți concursuri rapide, dați sfaturi cumpărătorilor. Faceți un plan de social media, ca să vă asigurați că mesajele sunt coerente și nu agasează clienții.

8. Faceți pagini speciale

Estre greu să te decizi asupra unui cadou potrivit, așa că ajutați-vă clienții și faceți secțiuni „Pentru el“ și „Pentru ea“. Acolo adunați produsele care credeți că ar fi indicate în funcție de sărbătoarea în preajma căreia vindeți. Dacă vindeți haine sau încălțăminte, nu uitați să dați instrucțiuni privind mărimile!

9. Cea mai bună asistență tehnică

Acum este momentul ca întreaga echipă să arate că știe ce înseamnă profesionalismul. Asigurați-vă că oamenii voștri de la suport tehnic știu ce au de făcut și preveniți-i asupra posibilelor momente cînd va trebui să poarte discuții cu clienți grăbiți, nervoși sau exigenți.

10. Continuați promoțiile

Poate sunteți Gică Contra și nu țineți cont de Valentine’s Day, Dragobete și restul sărbătorilor de primăvară. De ce să nu sărbătoriți pur și simplu venirea primăverii printr-o campanie de promoții care să dureze toată luna martie? În funcție de profilul publicului, ați putea beneficia de conversii frumușele.

Dacă sunteți atestați TRUSTED.ro, nu uitați să precizați acest lucru ori de câte ori aveți ocazia, pentru a insufla clienților încredere într-un magazin care respectă standardele europene de profesionalism.

Ca bună practică în offline, vă oferim exemplul magazinului Sweet Garden. Acesta a ales să promoveze Marca de Încredere TRUSTED.ro chiar în catalogul lor tipărit, în pagina doi. Cross marketing-ul nu strică niciodată, iar un magazin care se laudă că funcționează la standarde europene se va bucura de clienți mulțumiți.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne