122 de magazine online s-au inscris la cea de-a 8-a editie anuala a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), numarul lor fiind cu 35% mai mare decat in 2012. Branduri cunoscute atat in offline, cat si in online au ales GPeC 2013, demonstrand astfel notorietatea competitiei in piata de comert electronic din Romania: F64, evoMAG, Oktal, GSMnet, Arabesque, Noriel, ParAvion, Vola, eSky, VelTravel, La Femme, Yokko, Originals, Stone Creek, MyCloset, Aoro, Kurtmann, FunGift, MyTicket, RCA-Ieftin, FloriDeLux, Floria, etc.
Lista completa a magazinelor inscrise la GPeC va fi publica in curand pe website-ul Galei la www.gpec.ro.
20 de specialisti in e-commerce evalueaza cele 122 de magazine inscrise la GPeC
Incepand cu data de 25 iunie, timp de o luna, are loc prima etapa de jurizare din cadrul celei de-a 8-a editii a GPeC. Juriul GPeC 2013 este format din 20 de specialisti renumiti din piata de comert electronic din Romania, reprezentanti ai unor companii de top din industrie cum ar fi Google, Zitec, iLeo, GreenPixel, Orange, BitDefender, ING Bank, etc.
Cei 20 de jurati GPeC 2013 care vor analiza magazinele online din competitie tinand cont de un amplu set de peste 90 de criterii de evaluare sunt:
- Elisabeta Moraru
- Ioana Barbu
- Alex Lapusan
- Bogdan Manolea
- Robert Anghel
- Florin Pravai
- Marius Deak
- Cosmin Nastasa
- Mihai Paun
- Horia Neagu
- Radu Vilceanu
- Cristian Ignat
- Adrian Pintilie
- Vlad Stanila
- Cosmin Daraban
- Cosmin Negrescu
- Marian Malahin
- Mihai Ghita
- Stefan Tanase
- Florinel Chis
Pana pe 25 iulie are loc prima etapa de evaluare, juriul GPeC 2013 analizand magazinele online si acordand calificative pentru fiecare criteriu in parte. Ulterior, magazinele au ocazia de a remedia problemele semnalate pentru a creste performantele afacerii lor si sansele de reusita in competitia GPeC.
0 Comentarii