Cu un nume care sugerează cadourile de lux, magazinul iLUX.ro a fost lansat în iunie 2010 și a beneficiat încă de la început de un trafic în continuă creștere.
Social media este o componentă importantă din strategia de comunicare a magazinului. Facebook și Twitter sunt rețelele cele mai folosite pentru interacțiunea cu fanii și clienții, dar și cu potențialii admiratori sau clienți. Cele două servicii de social media favorizează întărirea brandului, ajută la prezentarea noilor produse și servicii, sunt o platformă de informare despre promoții, concursuri și evenimente, dar sunt utile și pentru a educa publicul despre cadouri.
Blogul iLUX este o parte integrantă a afacerii deoarece găsirea cadoului potrivit nu este o sarcină ușoară. Consilierea este necesară, mai ales atunci când nu îl cumperi pentru tine, ea fiind realizată prin intermediul blogului.
Unele informații distribuite prin platformele de social media și prin blog sunt cuprinse și în newsletter-ul la care sunt abonați în jur de 1.500 de clienți. Tot prin newsletter, cumpărătorii sunt informați despre promoții.
Cele mai frecvente întrebări din partea clienților sunt legate de prezența unui magazin offline. Oamenii vor să vadă cu ochii lor produsul pe care urmează să-l cumpere. De asemenea, există multe solicitări de sfaturi despre cadouri ce urmează a fi cumpărate pentru persoane importante, pe care clienții nu le cunosc suficient.
Cel mai bine se vând la iLUX.ro accesoriile personale precum portofelele de piele, cutiile de ceasuri, globurile tip bar, casetele de bijuterii. Produsele noi intră în stoc la două-trei luni. Cele mai multe comenzi vin prin telefon.
“Încercăm să învățăm și să tragem concluzii din fiecare feedback pe care-l primim. Avem în vedere să dezvoltăm partea de interacțiune cu clienții, atât în procesul de consiliere pentru alegerea cadoului potrivit, cât și în cel de cumpărare, declară Irina Radu, coordonator PR&Marketing la iLux.ro.”
Prezența Mărcii de Încredere TRUSTED.ro pe site-ul iLUx.ro este benefică pentru acest magazin online.
“Românul este sceptic și când cumpără offline, cu atât mai mult când face o comandă online și are nevoie de cât mai multe garanții, iar una din ele este marca TRUSTED.ro, consideră Irina Radu. Cele mai importante standarde credem că sunt cele legate de service și garanție, modalitățile de plată și funcționalitatea fluxului de comandă.”
Cei de la iLUX.ro consideră că o comunicare constantă cu clienții îi ajută să gestioneze mai bine eventualele probleme sau nemulțumiri, de aceea este recomandabil ca echipa magazinului să păstreze legătura cu vizitatorii site-ului.
——————————–
Acest profil face parte dintr-o serie de prezentări ale magazinelor atestate Trusted.ro. Citiți și celelalte profiluri.
0 Comentarii