PROFIL Cupio.ro, o dorință în e-commerce-ul românesc

de | 20/12/2012 | 1 comentariu

Reading Time: 2 minutes

Brand-ul Cupio a fost creat în urmă cu aproximativ un an de zile. Numele a fost gândit pe o perioadă  destul de lungă de timp şi provine din limba latină. În traducere înseamnă dorinţă, tentatie, aspiraţie. Magazinul Cupio.ro a fost lansat în luna martie 2012 și profilul acestui brand a fost de la început gândit pentru a comercializa produse cosmetice și de îngrijire personală.

cupio bunGraţie unei echipe bine formate de dezvoltatori web şi designeri din cadrul companiei noastre, dar şi a unei strategii bine puse la punct, au reuşit în scurt timp să atingă poziţii de top pe foarte multe cuvinte cheie. Traficul, încă de la lansare, continuă să crească.

Social media reprezintă pentru Cupio un mod foarte important de a comunica. Prin intermediul Facebook-ului, ei informează clienţii despre noutăţile de pe site, despre ofertele şi cursurile organizate de Cupio, dar şi trend-urile în materie de frumuseţe. Blogul este de asemenea foarte important, iar articolele se referă la noutăţile şi activităţile magazinului.

Deoarece există tot mai multe întrebări referitoare la produse din partea clienţilor, a fost creat un nou serviciu de informare: CupioTV. Prin intermediul lui, sunt împărtășite tutoriale despre cât mai multe produse ale brandulu, pentru a ajuta clienţii să înţeleagă cum se folosesc. Întrebările şi sesizările despre caracteristicile produselor le primesc prin toate canalele, începând de la Facebook, email şi continuând cu telefonul, chat-ul şi categoria de “întrebări şi răspunsuri” din cadrul paginii de produs.

La newsletter sunt înscrişi peste 7.000 de clienţi. Newsletter-ul este mediul prin care Cupio informează clienții despre ultimele noutăţi şi oferte.

Un plan al magazinului este dezvoltarea unui sistem de follow-up. Acesta constă în contactarea clienţilor după o anumită perioadă de timp, pentru a testa nivelul de satisfacţie privind serviciile oferite. Scopul final este acela de îmbunătăţire şi perfecţionare a serviciilor şi a relaţiei cu clienţii. Ideea este doar în faza de concept, urmând a fi implementată în viitorul apropiat.

Categoria de geluri UV, produsele de manichiură profesională şi în general toate produsele create sub egida Cupio sunt căutate de cumpărători.

Asigurarea garanţiei produselor şi comunicarea eficientă constituie un pilon de bază în relaţia pe termen lung cu clientul, în viziunea celor de la Cupio.ro.

Pentru acest magazin online, Marca de Încredere TRUSTED.ro a reprezentat încă de la început o etichetă de valoare acordată site-urilor din România. De aceea, imediat ce magazinul a împlinit şase luni, Cupio și-a depus candidatura pentru a obţine această marcă.

Este nevoie de astfel de certificări, pentru a ridica standardele magazinelor online din ţară şi pentru a educarea cumpărătorului în materie de e-commerce. Cupio consideră că Marca de Încredere TRUSTED.ro creşte încrederea şi siguranţa clientului în magazinele online.

——————————–

Acest profil face parte dintr-o serie de prezentări ale magazinelor atestate Trusted.ro. Citiți și celelalte profiluri.

 

1 Comentariu

  1. Cosmina

    Buna de curand am cumparat geluri de la cupio am incercat sa pun dar a doua zi mia sarit gelul am respectat toti pasi si nu ințeleg de ce sare gelul de pe unghie

    Răspuns

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri







Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro

Urmărește-ne