Mai multă încredere pentru clienții din e-commerce-ul românesc

de | 13/12/2012 | 0 comentarii

Reading Time: < 1 minute

Ce putem face noi pentru a spori încrederea clienților în e-commerce-ul românesc? În afară de campaniile de educare, magazinele în sine trebuie să se profesionalizeze. Este important să existe pe piață un set de standarde și reguli pe care să le respecte e-shop-urile care doresc să aibă succes comercial. Marca de Încredere TRUSTED.ro oferă un sigiliu pe care magazinele îl pot afișa pe site, după ce trec printr-un audit care urmărește respectarea celor 17 standarde minime de profesionalism.

Continuarea articolului, pe blogul Silkweb

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne