PROFIL Zega.ro, un magazin pe măsura clienților

de | 10/12/2012 | 0 comentarii

Reading Time: 3 minutes

Zega.ro este un “online fashion store” elegant, cu un website convivial, plin de culori. Ai crede că denumirea ascunde vreun secret, dar numele magazinului a venit spontan, în momentul când era pe cale să se înființeze. Nu se mai știe care dintre asociați a venit cu această idee de nume, dar le-a plăcut tuturor pe loc.

Magazinul a fost lansat chiar de Mărțișor în 2012, cu încălţăminte pentru femei. În urma cererilor şi a strategiei de dezvoltare, Zega și-a îndreptat atenţia şi către articole vestimentare şi accesorii pentru femei, bărbaţi și copii.

Traficul inițial pe site a fost de aproximativ 100 vizitatori unici pe zi, ajungând la ora actuală la circa 2.000 zilnicContul de Facebook are în jur de 11.000 de Like-uri. Pe Twitter, Zega.ro este activ tot grație Facebook-ului, de unde sunt preluate toate postările.

Zilnic sunt asaltaţi de întrebări din partea clienţilor. Printre cele mai frecvente întrebări se numără cele legate de livrare, plată, mărimi, posibilitatea de retur. Oamenii preferă să sune şi să discute despre aceste aspecte, chiar dacă sunt trecute pe site. Auzind pe cineva la telefon, clienții capătă mai multă încredere atunci când cel de la capătul firului îi dă nişte informaţii utile şi liniştitoare. Solicitările vin cam 50% prin email, 30% pe chat și 20% telefonic. Cât despre comenzi, 90% dintre ele vin din mediul online, restul telefonic.

Acum sunt înscrişi în jur de 2.000 de clienți la newsletter. Prin acest mijloc de comunicare, se trimit săptămânal oferte cu coduri de reducere, informaţii despre noi produse si concursuri.

Zega are două planuri importante:

1. un timp de contactare a clienţilor de maximum cinci minute din momentul plasării unei comenzi, pentru confirmarea şi rezolvarea eventualelor nelămuriri

2. oferirea unor puncte bonus pe măsură ce un client plasează comenzile şi în funcţie de activitatea sa pe site (cronici despre produse)

Trecând în revistă produsele care se vând cel mai bine, rochiile şi încălţămintea sunt cele care domină clasamentul. Sunt căutate mai ales modelele care nu pot fi găsite în magazinele din România, modele importate, deoarece clienţii vor sa fie diferiţi de restul consumatorilor. Zilnic, intră pe site in jur de zece produse, deci ai de unde alege.

Clientul este pe primul loc la Zega.ro. Comunicarea cu acesta, posibilitatea retururilor şi rezolvarea lor în termen de maximum zece zile sunt obiective pe care și le-a impus acest magazin online.

Marca de Încredere TRUSTED.ro îi ajută prin faptul că este vizibilă pe site, astfel clienţii fiind încurajaţi să continue navigarea şi implicit să comande. De când au obținut marca, cei de la Zega au observat că a crescut numărul de comenzi plătite prin intermediul cardului.

Un standard care ar putea fi adăugat la lista celor 17 din cele care țin de Marca de Încredere ar fi legat de obligativitatea magazinelor de a prezenta date tehnice (de exemplu, în cazul magazinelor care vând îmbrăcăminte și încălțăminte – tabele cu dimensiuni și tipuri de materiale).

Cei de la Zega.ro cred că TRUSTED.ro este o inițiativă importantă, care va fi și mai importantă pe măsură ce clienții devin mai educați în domeniul shopping-ul online.

——————————–

Acest profil face parte dintr-o serie de prezentări ale magazinelor atestate Trusted.ro. Citiți și celelalte profiluri.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne