Numele M-arta vine de la “marochinărie de artă” și aceasta este prima impresie a vizitatorului pe site-ul acestui magazin online. M-arta.ro a avut o altă interfață la lansare, în 2009, dar profilul a fost mereu același.
A fost greu la început, deoarece investiții în promovarea online au fost mai mic decât acum.
Pe măsură ce ne concentram atenția și fondurile pe aducerea de vizitatori, traficul și conversiile au oscilat (cu urcușurile și coborâșurile de rigoare aferente sezoanelor, – început sau sfârșit de colecție, apariția modelelor noi și alți factori), își amintește Mădălina Milan, director de vânzări.
Pagina de Facebook este acum importantă pentru promovarea modelelor noi, a ofertelor și a newsletter-ului (care are în jur de 1.500 de abonați). Pe site există și un link spre un cont de Twitter, care deocamdată nu este activ.
Cele mai frecvente întrebări din partea clienților sunt legate de modalitatea de a comanda. S-a observat că majoritatea clienților nu citesc informațiile legate de livrare sau modalitatea de comanda, așa că vin foarte multe apeluri telefonice.
Avem în vedere fidelizarea clienților pe viitor, oferirea de cadouri personalizate sau puncte care pot fi folosite ulterior, a dezvăluit Mădălina Milan.
Pentru M-arta.ro, cele mai importante servicii oferite clienților sunt garanția produselor, precum și posibilitatea de a face mici modificări: de exemplu, curelele pot fi ajustate la dimensiunea clientului.
De asemenea un aspect pe care-l considerăm important este faptul că oferim serie mică per articol, culori diverse și modele noi la aproximativ două luni, a adăugat Mădălina Milan.
Pentru M-arta.ro, Marca de încredere Trusted.ro este o dovada a faptului că magazinul este aliniat la standardele din România și chiar din Europa. Mai înseamnă că vizitatorii pot cumpăra cu încredere și că pot găsi informații și lămuriri cu privire la orice detaliu sau proces din cadrul site-ului.
––––––––––––––––––
Acest profil face parte dintr-o serie de prezentări ale magazinelor atestate Trusted.ro. Citiți și celelalte profiluri.
0 Comentarii