Gamesline.ro există pe net-ul românesc din martie 2010. Nu se laudă cu un trafic foarte mare pe site, dar Edi Tecșan, project manager al magazinului de jocuri video, spune că echipa a intensificat activitatea pentru a scăpa de acest handicap.
În schimb, magazinul este prezent pe Facebook și pe celelalte rețele sociale pentru a menține relația cu clienții și pentru a încerca și crearea unei comunități pasionate de jocurile video ale brand-ului Gamesline.ro.
Clienții sunt activi când au întrebări legate de precomenzi. Curiozitatea lor privind viitoarea disponibilitate a jocurilor proaspăt lansate în străinătate i-a determinat pe cei din echipă să ofere o funcționalitate care permite ca jocurile ce încă n-au intrat în stoc să apară cu statutul de produs în curs de lansare. De asemenea, newsletterul mai este cel care-i ține la curent pe cei aproape 3.000 de abonați.
Pentru ca totul să fie și mai roz în relația cu clienții, Gamesline.ro va introduce un sistem de recompensare a primilor 20 de cumpărători fideli și newsletter-ul va fi transformat într-o adevărată publicație specializată pe gaming.
Cel mai bine se vând jocurile pentru PC. Edi Tecșan speră ca și tricourile originale și accesoriile să intre în atenția portofelelor vizitatorilor, aceasta fiind chiar o micronișă comercială, o inițiativă originală pentru România.
Majoritatea comenzilor se fac acum online, ca rezultat al educării clienților, fără intervenții din partea site-ului Gamesline.ro. Produse sunt destule – jocurile noi, accesoriile și celelalte “bunătăți” intră în stoc de aproximativ trei ori pe săptămână.
Edi Tecșan a salutat eforturile rețelei Trusted.ro de a se face mai cunoscută în exterior și a amintit că, de câteva zile, Marca de încredere este afișată în pagina coșului de cumpărături de pe Gamesline.ro.
——————————–
Acest profil face parte dintr-o serie de prezentări ale magazinelor atestate Trusted.ro. Citiți și celelalte profiluri.
0 Comentarii