PROFIL Cartusel.ro – Prietenul imprimantei tale

de | 9/08/2012 | 0 comentarii

Reading Time: 4 minutes


Cartușel
este prietenul la care știi că poți apela atunci când ai rămas în pană cu imprimanta. Fie că ai nevoie de un cartuș nou, fie că ai nevoie de un sfat, Cartușel este cel care are și marfa și răspunsul.

Toate acestea se reflectă în numele site-ului Cartusel.ro, unul prietenos, așa cum sunt și cei din spatele magazinului online.

S-a lansat în 23 septembrie 2011, printr-un eveniment inedit desfășurat într-un local din București. Cartusel.ro este un SRL cu capital integral românesc, înființat în vara lui 2011, ca parte a unui grup de firme cu o experiență de aproape 20 de ani pe piața distribuției și producției de consumabile pentru imprimare. Firma este deținută de Mihai Berindei.

Am pornit la drum cu credința că trebuie să facem ceea ce ne pricepem cel mai bine, lăsând altora să facă afacerile acolo unde se pricep mai bine ca noi. Noi ne pricepem foarte bine la cartușe de imprimantă și alte consumabile pentru imprimare, a explicat Gabriel Popp, director general.

În șase luni de la lansare, Cartusel.ro a reușit să atingă pragul de 10.000 de vizitatori unici lunari. Cea mai bună lună de până acum a fost iunie, cu aproape 13.000 de unici.

Se bazează pe social media

Media socială este principalul lor canal de comunicare.

Se înțelege că am pornit la drum punând foarte mult preț pe cel de-al 2-lea D al mixului extins de marketing. Între noi și clienții noștri există un permanent dialog, atât în formă clasică, cât și în formă nouă, a spus Popp.

Comunitatea de pe Facebook a magazinului are peste 8.000 de fani, făcând parte dintr-un program pus la punct împreună cu Metromind. Clienții pot intra în contul personal de pe Cartusel.ro cu datele de identificare de la Facebook.

În condițile în care Facebook-ul are o penetrare de peste 50% în rândul utilizatorilor de Internet din România, ar fi cel puțin ciudat pentru un manager să nu profite de puterea acestui instrument, crede Gabriel Popp.

În afară de Facebook, magazinul are o colaborare destul de bună cu blogosfera românească, a cărei susținere a primit-o încă din ziua lansării proiectului. Toate textele prezente pe site sunt opera umoristului Julius Constantinescu, “tiranul” de la DailyCotcodac.ro.

Cele 5.000 de cartușe

Forumul este considerat „locul de joacă al specialiștilor”. Colaborarea cu forumul ComputerGames îi aduce mai aproape de cei care au nevoie de acest magazin și specialiștii sunt pregătiți să ofere răspunsuri foarte tehnice. Cea mai frecventă întrebare este de fapt mirarea că transportul produselor este gratuit, indiferent de valoarea comenzii, oriunde în țară. Acestei întrebări îi urmează altele privind compatibilitățile imprimantelor cu cele peste 5.000 de modele de cartuș aflate în vânzare pe site.

Grosul întrebărilor vin prin call-center, însă primim întrebări și comenzi pe toate canalele. Despre sesizări nu putem afirma că ar avea un canal preferat, întrucât nu prea avem ce număra. Rata de satisfacție a clienților noștri a fost de peste 99% în primele două trimestre ale anului, a dezvăluit Popp.

Cele mai multe comenzi sunt plasate online, cel mai probabil datorită faptului că procesul de comandă este extrem de intuitiv, încurajând clientul să avanseze și să închidă comanda pe platforma online. Produsele HP reprezintă circa 40% din vânzările totale. În vreme de criză însă, cumpărătorii aleg din ce în ce mai mult produsele compatibile, mai ieftine, în detrimentul celor originale.

Cei 4.000 de abonați la newsletter nu sunt mulți, dar este o bază de date construită respectând standardele, explică Popp, făcând aluzie la anumite practici necinstite de a acapara abonați din online-ul românesc.

Importante sunt serviciile oferite de Cartusel.ro. Datorită stocului generos, ei pot asigura livrarea imediată pentru majoritatea comenzilor.

Iar imediat înseamnă imediat: ducem pachetul la ușa clientului în maximum patru ore de la plasarea comenzii, în București, iar în afara Bucureştiului în maximum 24 de ore (desigur, la Năvodari este posibil sa dureze ceva mai mult, dar nu foarte), spune cu mândrie Gabriel Popp.

Trusted.ro certifică treaba bună

Afișarea pe site a Mărcii de încredere îi include pe cei de la Cartusel.ro în cercul select al celor ce se străduiesc să practice un comerț corect, acesta reprezentând un punct forte în cadrul deciziei de cumpărare. În două luni de la afișarea mărcii Trusted.ro, au constatat o creștere a ratei de conversie cu aproximativ 1 punct procentual.

Popp consideră că unul dintre cele mai importante standarde este cel referitor la afisarea datelor de contact, foarte multe magazine din online-ul românesc preferând să funcționeze la limita dintre anonim și clandestin.

Poate suntem visători, însă considerăm că este de datoria noastră să punem o cărămidă la bazele comerțului electronic curat al României de mâine – concept în care ne încăpățânăm să credem, a încheiat directorul general al magazinului.

Cartusel.ro este deci un magazin al visătorilor cu picioarele bine înfipte în e-commerce-ul din România.

——————————–

Acest profil face parte dintr-o serie de prezentări ale magazinelor atestate Trusted.ro. Citiți și celelalte profiluri.

0 Comentarii

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Feedback.Trusted.ro

Partenerii noștri








Newsman
Mobilpay
Avocatnet.ro
InboxTarget

Urmărește-ne