Am introdus acest criteriu pentru un maximum de transparenta in ceea ce priveste relatia magazin-cumparator. De obicei, clientii care au probleme reale incearca sa le rezolve contactand reprezentantii magazinului si – nestiind la cine sa apeleze – sunt transferati de la un departament la altul (lucru destul de enervant si destul de romanesc de altfel). Sau, mai rau, merg direct la ANPC constatand ca “nu e nimeni in magazinul asta care sa ma inteleaga”.
Tocmai din acest considerent, pentru a evita “plimbarea” clientului de colo-colo si pentru a-i asigura o relatie placuta cu magazinul, este bine sa ii oferiti direct coordonatele de contact ale unei persoane la care sa poata apela daca are nevoie.
Lucrul acesta ii va conferi un sentiment de confort, de siguranta, iar pentru voi – ca magazine – nu e un mare efort, pentru ca oricum ati fi incercat sa rezolvati problemele clientilor. Din contra, poate e chiar mai bine, intrucat veti avea o singura persoana responsabila pentru solutionarea problemelor clientilor, fara sa mai intrebati prin firma cine s-a ocupat de clientul X sau Y.
Mai multe detalii pe blog-ul GPeC 2011
0 Comentarii