Gala Premiilor eCommerce (GPeC) este considerată cea mai relevantă competiție a online-ului românesc, datorită criteriilor de jurizare complexe și a obiectivității și transparenței procesului de evaluare a magazinelor electronice. În urma competiției, toți participanții primesc rapoartele de jurizare (indiferent dacă au câștigat sau nu), tocmai pentru a afla care le sunt punctele forte și unde mai au de lucru pentru a deveni mai performanți, scopul GPeC fiind creșterea calitativă a magazinelor online și, astfel, creșterea încrederii consumatorilor în tranzacționarea prin Internet.
GPeC este evenimentul care, de 6 ani de zile, promovează standardele calitative și bunele practici în comerțul electronic românesc. Începând cu anul 2008, GPeC a introdus prima marcă de încredere din România, acordând „Atestarea GPeC” magazinelor online care respectau legislația în vigoare și codul de bune practici promovat de eveniment.
Din 2011, „Atestarea GPeC” se transformă în TRUSTED.ro – program permanent de certificare a magazinelor online, inițiat de GPeC împreună cu Legi-Internet.ro șiAsociația Pro Consumatori.