Uneori suntem atât de preocupați de rata de conversie, optimizare și retargeting, încât uităm că oamenii sunt atrași de conținutul de calitate. Pe piața de e-commerce de azi, nu mai este suficient să oferim discount-uri și livrare rapidă, ci și să întreținem o relație strânsă cu clienții. Iar conținutul de pe site, de pe blog și din social media este cel care-i poate face să revină în magazinul nostru online.
Cursul „7 idei documentate, pentru un conținut de calitate” susținut de George Hari Popescu își propune să-ți facă o introducere rapidă în marketingul prin conținut și să evidențieze 7 metode prin care poți fideliza publicul sau atrage clienți noi.
Timp de două ore, vei primi sfaturi, strategii și studii de caz relevante pentru business-ul tău de e-commerce și vei avea ocazia să faci exerciții pe loc și să primești feedback pe munca ta.
George Hari Popescu este project manager la TRUSTED.ro, proiect la care contribuie de 6 ani. De asemenea, face parte din echipa GPeC.ro și colaborează cu Creative Commons, având poziția de Translation and Legal Assistant. A fost asistent universitar la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării mai mult de 15 ani, timp în care a predat cursuri despre noile tehnologii, scriitură pentru medii digitale și cyberculture.
Mai multe despre trainer:
LinkedIN | Facebook | Blog personal | Instagram | Twitter | Hearthis
Cursul are loc în două serii:
18 iulie, de la 17:00, în București (locul exact va fi anunțat ulterior);
25 iulie, de la 17:00, în București (locul exact va fi anunțat ulterior);
Magazinele atestate TRUSTED.ro beneficiază de câte un loc gratuit (maximum 5 locuri, pe principiul “primul venit, primul servit”) și au primit deja oferta personalizată, prin e-mail.
Celelalte variante de cost sunt:
Completează formularul de mai jos și vom reveni cu detalii privind plata prin transfer bancar.