Încarc Evenimente

« Toate Evenimente

  • Acest eveniment a trecut.

Cum te ajută o certificare în Customer Experience?

06/06/2018 @ 18:00 - 19:00

Vă invitam să aflați mai multe miercuri, 6 iunie, de la ora 18:00, la seara deschisă unde o avem invitată pe Daniela Ioniță, Brand Manager la Regina Maria. Daniela este unul dintre primii absolvenți ai programului de training și certificare internațională în marketing al Chartered Institute of Marketing (CIM) în Customer Experience.

Programul de training și certificare în Customer Experience al CIM este primul și singurul suport de pregătire pentru profesioniștii de marketing care include cursuri de specialitate cu traineri din Marea Britanie, acreditat internațional.

Viitorul marketingului este tot mai mult legat de experiența oferită clienților. Fiecare dintre aspectele cheie ale unei afaceri, de la strategie la procesele și structura sau cultura organizațională sunt redesenate în prezent pentru a le reașeza în jurul clienților și nu al produselor sau ale diverselor departamente din companii. Adesea însă, oamenii de marketing nu reușesc să își asculte cu adevărat clienții. Felul în care clienții consumă și aleg produse și servicii nu mai este influențat doar de branduri, ci, mai ales, de experiențele pe care acestea le livrează.

Vom prezenta pe scurt și cele mai noi cursuri de la Oxford College of Marketing- Digital Strategy, Customer Experience, Digital Marketing – iar Daniela va răspunde la cele mai frecvente întrebări legate de programele de certificare internațională de la Chartered Institute of Marketing și Oxford College of Marketing.

Accesul este gratuit.

Vă rugăm să confirmați participarea la info@institutuldemarketing.ro pană cel târziu luni, 4 iunie.

Detalii

Dată:
06/06/2018
Oră:
18:00 - 19:00
Eveniment Category:
Site web:
www.institutuldemarketing.ro/calendar/cum-te-ajuta-o-certificare-customer-experience/

Organizator

LogoSISELvar3_151029160538.jpg

Loc de desfășurare

emic_bun_120702175851.jpg